Hadapi dengan senyuman
Semua yang terjadi
Biar terjadi .
Hadapi dengan tenang jiwa
Semua... Kan baik baik saja
Bila ketetapan tuhan
Sudah ditetapkan
Tetaplah sudah .
Tak ada yang bisa merubah
Dan takkan bisa berubah
Relakanlah saja ini
Bahwa semua yang terbaik
Terbaik untuk kita semua
Menyerahlah untuk menang
ghee... ak trase lame sudah ak tak update blog ak nieh... last paper ak trs2 ak sibuk blk umah.. hik3... sonoknye rase... hak2x.. tak tau nape.. even rase abit cedey cikit coz adik ak nk p matrik, pontian... hurm apakan daya... now it's her turn to further....
wahhh.... last paper ak law... so relief... tp d**n seyez susah paper law... sakit pale gak la ak jwb exam tue... hurm.. hopefully okey la.. risau ak.. coz ak trsalah tulis no soklan tkt.. huhuhu.. kang tak pasal2 free2 je ilang 25markah.. takmau2... huhuhuuu....
tapi... ishk.. yg tak best nye.... sok=ahad.. ak nk blk melaka dah... hurm... hampes ade finishing school n ley lak tarik ke taklimat praktikal almost 1 week gak la kat melaka... ades... tak suke btul.. ape ak nk uat spnjg seminggu tue nieh... musti kebosanan melanda ak.. huhuhuu...
anyway... skang... sudah berakhir la zaman studies ak huhuhuu... first june is my first day in practical training.. giler cuak.... tp hopefully berjalan ngan lancar la t practical ak.. n plus2x.. my report... tak tau nk uat topic ape.. ape ek..?? huu...
hurm.. lastly.. gud luck to my sis tomorrow... n hepi mothers day to ibuku...(even ak nie bukan anak mithali.. ghee...) and also my auntie (coz bgku die adalah ibuku jua..)
'nie waktu raye.. hik3.. tak silap last year punye... yg peluk2 tue my aunt n yg syahdu2 ibuku... huu sungguh menyayat ati ahaks... tp ak tgk gelak2 je ces... hahahaha.... =D'
'Happy Mother's Days to all mothers in da world... U da best..!!!'
ari nie ak br blk dr kl huhuhu.. even blk kejap je tp sgt bermakna bgku... coz begitu byk peristiwa berlaku huhuhu.... first... ak sgt sedey coz my beloved cats dah ~arwah~ ak sgt terkilan coz tak dpt nk jmpe die.. mmg salah satu niat ak blk kl nie pun nk jumpe kucing ak yg tgh skt huhuhu.... (sebak lg..) second... jumpe family ak.. gheee happy2.. n pasni myb tak pat jmpe adik ak dah.. yg blk tue je la kali terakhir ak jumpe die.. coz ak blk kl t die dah bla pg matrik.. huhuhu sedey...and lastly, third... gheee spend time wif kanda... hahaha.. tgk 'iron man' so far ley la layan cite nie tp pertengahan plot cite nie buhsan.. lem je.. hampes je ak rase.. ending2 br la nk best ghee... =P
hahaha berbalik pd kejelesan ak nie.. huuu.. act pas ak dah smpi umah ak kat melaka.. tak tau nk uat pe.. nk study takde mud ak layan la fb n blog jap gheee... n dok tgk2 fb usha2 pic2 kawan2 ak.. rase sgt jeles tgk sweet2 caple nie... besh je rase.. ghee.. rase sgt bahgia.. syiok.. jeles laarrr.. geram tgk og hepi sgt.. hik3x... =D hmm.. tue je nk bgtau.. wakakakaa... takde pe pun... okies tata.. ghee.. =P
Huhuhuuu... lately nie pewot ak sik meragam je... tak tau la serbe tak kene.. sik2 nk pi 'errk' adus... skt ak punye a** argghhh... myb ak mkn mende ntah pape je kot tapi.. ak sik lapar jew.. apa pasal ntah.. sik2 nk makan.. ades... adakah nie symptoms 'COMPENSATION' tidak....!!! giler cuak...!!! sok ak bakal amik paper compen... yg bley dikategorikan 'killer paper' bagiku... huhuhuuu... ak sgt takut.. ak tak tau la ak ley ke tak jawab sok nie.. yg ak lg tkt... ak bace2 tup sok lost.. pergghh... terduduk ak t... (walau sememangnye time jwb t ak duduk.. gheee..=P) ak tak nk sejarah berulang kembali.. takmau2x.... t ak down lg... huuhuhuu... compen... 18 CHAPTER... wth??? sume stok bace je... ades... apakah... hopefully okey... do da best aisya...!! chaiyok2... gheee... =D
hurm... tp kekadang ak pelik la ngan diri ak nie... asal exam besar a.k.a final examination nie je... time tue la ak kuat makan... asek2 nk makan... pastu ntah pape jew ak makan... then kalo ak rase nk mkn sumting tue ak snggup la uat jugak tak kire.. contoh last sem og sebuk2 study ak ley p msk mkn2 apakah... huhuhuuu... n right now.. ak trase nk mkn sup kentang n baked beans.. hahahahaa... tp mlgnye sume tue takde ak kene p tesco beli bhn nye... wargghhh... nk mkn... teringin sgt2!!! ( nie sume gara2... ak terbace shout out sumbody kat fb die msk sup kentang... + gara2 tgk frh mam baked beans.. cam sedap jew.. eeiii... terliur ak hahahaha) giler cpt influence ak nie... makanan.. is my favorite things... hak3x... apadahal... so ak decide pas paper compen sok ak nk p beli bhn2 yg cam best.. then nk masak sup kentang n mamam baked beans.. hahahahaa... eeeiii tak sabar lak rasenye wakakakaa....
ak nie.. sok nk exam smpt gie online.. perrgghh bley thn... tp otak ak dh tepu thp karma dah nie.. seyesly bace compen ley tertito n lost... huhuhuu.. n skang nie ak susah la plak nk stay up.. asal kol 2,3am ak dah mamai huhuhuu... tak ley jd nie mlm nie kene stay up btul2.. FOKUS SYA...!!! huhuhuu... arap2 okey la esok.. takot nye ak...!!!
lg... lg...lg... NAK BALIK...!!! ak rindu family ak... n nk jmpe kandaku lg.. hik3x... trase cam dah lame ak tak blk umah ak... even bukan totally kmpung tapi ade name kmpung pun jd la hahahaha... n summore adek ak dah nk further study.. ak blk die plak blah haish.. tak best btul... then ak praktikal ak dok umah sowang2x.. huhuhu... cmne la adekku nie... tibe2 ak rase cian lak ngan die.. masa ak mule2 further dulu alhamdulillah la family ak still okey la lg.. tp skang.. bile mslah menimpa.. cam adek ak pun jd mangsa... musti die kusut skang.. sbr2... akak akan tolong ko semampu boley... n hopefully dieog sume cpt2 okey la... huhuhuu... smpi bile sik nk cmnie haish.... ='(
n lastly sya... study la compen..!!! hak3x.. sok paper compen ko.. sedar la cikit.. n uat yg terbaek... AMIN..-
p/s: to all my fwen yg amik paper compen GUD LUCK.. do da best hehehe.. hope sume berjaya la hendaknye... n to my sweet heart... I LOVE U SO MUCH can't wait to see u again.. huhuhu.. nk p cuti2 malaysia la syg... ghee.. =P n lastly to my family... MISS YOU ALL... huhuhuu.. ='(
huuu... ari nie perasaan ak rase tersgtla mcm2.. ak rse sedih sgt n trase sunyi sgt bile ak tau die trase ati pd ku.. huu.. bile die terasa ati pd ku... ak rase cm ak takde sape je.. hurm.. rase sgt sedih smpi menitiskn air mataku.. huu.. ntah la.. die tak slh n die berhak mrh pd ak kecik ati pd ak.. ak membuat kesilapan.. tp die hanya sekadar mendiamkn diri tp tanpa kata2.. lg membuatkn diriku runsing dan tak keruan... huhuhuu... ak sik nk terpikir je..sigh...
tp.. yg plg ak sdh.. nape die mencurigai percintaan ak pd die.. ak syg sgt pd die.. n nothing can change its.. n kalo pkra itu yg merunsingkan die.. ak minta maaf sgt2 dr hujung rambut smpi hujung kaki... bkn ak ingin kembali pdnya.. tp ak kesian n tak smpi ati.. huu.. terpulang la.. ak tak thn yg satu keep on pushing ak n si dia kecewa dgnku dan tak yakin pd cinta ku lg... hurm.. atiku perit...
hahahah finally...!! ak pun tak tau napew liat narr ak nk update blog ak nie ghee... act ak byk stories nk cite kat kowang sume.. suke duka diri ak.. ghee =P ghee.. final exam is around da corner.. ghuu seyesly cuak+takot... huk3.. sume og hoping ak do da best... tp skang nie study week.. but unfortunately ak tak jd blk.. at first ak agak sedey la gak coz member2 ak sume blk.. tp dah lame2 tibe2 takde rase pape lak hik3.. (maybe dak faz ade kot hik3x tue pun jap2 je huu.. takley trime reason nie...act... kandaku yg menemaiku... kalo tak ak tak tau la ak cmne kat umah nie sowang2 ley jd giler kot... ghee.. thanks sygku... muuuaahx..)... so far dah 2 ari berlalu before ak menempuh da big exam tp ak tak uat pape pun.. study pun lum lg.. ades.. hahahaha... apakah..?? haish ak kene tegas nie... takmau men2.. so starting tomorrow.. kene stop jap 'social networking' nie.. (haish kene nyorok broadband ak nie) hehehehe.. harap2 berjaya hohohoo...
ghee.. sebenarnye.. ak nk cite kat kowang sume... ape yg berlaku pd ku within a few days before... a lot of things happen.. n its just SO SWEETbgku.. n memori yg ak tak pat lupekan.. narnye within a week jew hahahaha.. first, jumpe sygku mandi sungai, second, mpg+kanda dtg melaka, and lastly makan2 dkt umbai.. syiok hehehee... besh nye.. yg plg ak suke kanda dtg jmpe ak wuarghahahaha... ghindu same die... =D
dipendekkan cite.... kowang tgk la pic2 kegumbiraan ak sewaktu jumpe sygku, mpg, kandaku n makan2 di umbai.. =P
*act pic mase kiteog mandi sungai takde tak smpt nk tngkp ghee.. =P n mase nie otw ak nk blk melaka*
*hahahhaa... otw p stesen bas ley plak hujan.. bes basah.. pe lagi dah stop jap ak dok snap2 pic la.. =D*
*di petang hari, before pegi mpg.. kanda dtg.. ingat tak jd dtg, so hepi time nie.. sik nk gelak je aku*
*before p dewan seri negeri tue, ktog singgah jp subaidah.. our sweet memori.. =P*
*otw tunggu mpg start lamenye... n tang mknn tue services die agak kureng cikit la tp ape ley uat FOC kn takley komen lebey2 hik3x.. nasib bek last2 tue dpt aiskrim.. lega cikit pns atiku time tue.. hahahaha... =D*
*hahahaa... my fwens.. mam kat umbai sgt besh.. i like...~~*
*ikan siakap 3 rase.. hahaha nie antara makanan yg ak rase plg sedap lerr time tue... len2 agak kureng la bgku... n time nieh... tersangat la byk kucing, tak terkire la.. nsb bek la ak nie a "cat lovers" hee... so i dun mind at all kucin2 nie dtg.. eeii ghindu sama kucin ak - tompok+putih.. sob3x... ='(*
*finally.. kowang... fwens for eva.. luv u all... toink3x...@_@*
ghee.... kalo diikutkan... byk je cite sebalik peristiwa2 nie.. hahaha.. plg tak ley blah.. otw blk dr umbai hujan tersgt la lebat n keta abong pinjam lak takde air cond so akibatnye berkabus larr... alamak aiii time tue mmg sgt menggelabah ak rase+risau.. nsb bek ak duk blkg.. cian kayra jd wiper abong hik3x...
hurm ak dah penat adeh... smpi disini saje gheee... skang dah kol 5.20 am.. wahh sgt dasat... kepada kandaku...~~ dinda dah tito td.. n bgn blk.. pstu takley tito dah huhuhu.. =( ~~ okies... tata kowang sume... wassalam...
finally.. BERJAYA...!!! hahahah setelah sekian lame ak berpikir cmne nk uat bende nie.. n akhirnye dpt jugak hik3.. suke2.. hahahah i'm so hepi.. so far trase sastified laarr hik3.. =D
but.. unfortunately... biler di pkrkan keje2 ak n masalah2 ak.. arrgghhh kusut.. rase penin jee pale nie berpinar2 huhuhuuu... wat will happen to my life...??!!! D**N...