HaDaPi DenGan SeNyuMan ^_^

Hadapi dengan senyuman Semua yang terjadi Biar terjadi . Hadapi dengan tenang jiwa Semua... Kan baik baik saja Bila ketetapan tuhan Sudah ditetapkan Tetaplah sudah . Tak ada yang bisa merubah Dan takkan bisa berubah Relakanlah saja ini Bahwa semua yang terbaik Terbaik untuk kita semua Menyerahlah untuk menang

Sunday, September 26, 2010

SiApa AkU??


Salam kowang...


Entry ari nie ak rase hangen n tak tahan sabar...~~~


Ak baru blk dri open ouse... folow family aku.. (tak itot t kene mrh lak)


Tang makan tue mmg syiok.. tp tang jmpe owg tue.. seyes mostly sume ak tak pekenan..


Di uatnye cite... ak p umah sedara ak yg kebetulan die jaga anak2x yatim..


Pastu.. kebetulan juga... makcik sedara ak tue... ade jaga sowang nenek tua yg ditinggalkn oleh anak3x mereka.. yg boleh dikata kan sume anak2xnye owg berada la... (insaf seketika...~~)


Hmm... so TOPIC PERBUALAN DALAM KETA... adalah pasal ANAK BUANG MAK BAPAK....~~~


Haish... bukan men rancak lagie mak ayah ak bercerita...


Tetibe je ati ak nie panas je.... rase nk tutup je telinga ak nie taknk dgr...


GeRaM aKu...


SiApa aKu???


Mak n Ayah ak cite gempak seolah2x... ak nie tak kn jaga dieog.. trase tempias nye kat ak...


Teruk sgt ke ak...??


Walaupun ak tak rapat ngan mak n ayah ak.. tp ak taw tanggungjawab ak...


*Kata-kata mak ak ketika dlm keta: Skang nie zaman akhir zaman, memang dah termaktub bhwa aNak memerintah Ibu BaPa... kt kene sedar tue...*


HurMm, bile mereka berkata sedemikian... terguris ati aku sebagai seowg anak..


Ak tak mintak pape pun... selama nie yg jaga ak pun makcik ak.. makan minum ak.. ak ade uit ke tak sume mkck ak tanggung....


Tapi ins... ak tidak menjadi anak derhaka...~~


Just, its take time tuk ak btul2x rapat dngn dieog....


Kadang2x sedih jugak...
Coz... dieog seyesly tak paham ak...


*Masa ak kecik, ak sakit, tak nk jaga ak.. amik taw pun tak.. tapi bile ak dah besar... dah skola, masuk U, dah keje.. baru tetibe nk amik taw hal ak... hurm...Hati nie dah beku, keras seperti batu*


P/S: Ak cube tak nk berkasar dengan mereka... tp ak tak taw nape bile ckp je... musti ak berkasar.. pdhal dlm ati ak tak nak narnye.. ntah la... ego ke? or terluka/trase?













1 comments:

amalsalleh said...

normal kot..kt kdg2 pyh nk bc ati org tua ni..
sabo ek sya *wink2~

Post a Comment

Followers

 
Header image by sabrinaeras @ Flickr