HaDaPi DenGan SeNyuMan ^_^

Hadapi dengan senyuman Semua yang terjadi Biar terjadi . Hadapi dengan tenang jiwa Semua... Kan baik baik saja Bila ketetapan tuhan Sudah ditetapkan Tetaplah sudah . Tak ada yang bisa merubah Dan takkan bisa berubah Relakanlah saja ini Bahwa semua yang terbaik Terbaik untuk kita semua Menyerahlah untuk menang

Monday, October 4, 2010

Adoi.. Penin Pale Aku...~


Salam...

Ak baru blk dr ofis... huuu... pntnye rase... 
(bukan penat berkeje, pnt mendengar owg membebel.. haish... tension je ak dgr...)

Tetibe3x.. ak pun terlibat same mendengar taklimat dengan KSU td... huhuhuu.. hampes je... owg sume dah nk blk baru sibuk3 nk uat taklimat... apakah...??

Pada mulanya... ak ingatkan jap je la... konon3x sampai kol 6 ke.. ley tahan la kan stay ofis tue... so ak folow je akak ofis ak... bile die ajak ak p dgr taklimat tue...

Tup3x... until kol 7.30 hampes tul... *_* kol 6.30 ak dah cam cacing kepanasan nk balik umah.. ari dah makin gelap.. cuak lak kalo blk3x malam dari ofis nie.. 
(act ak cuak nk lintas jalan raya besar tue.. huuu)

Last2x akak ofis ak ckp tunggu smpi abis biar akak anta.. hurm... lega cikit la bile dgr.. tp tue la.. until maghrib lol.. huhuhuu.. penat sungguh ak.. 

Ak act takde kaiton kot ngan taklimat nie... adoiyai... huk4x... ='(

Pape jela... janji tadi ade makan3x hik3x.. pekena teh tarik.. whooaahh... sedap sungguh... favorite 'Kandaku...' (ahhh... ghindu pada die lak.. gheee...=P)

Tp... tadi bukan 'Sembang Petang bersama KSU' dah ley jadi 'Sembang Malam bersama KSU' coz byk sangat tak puas atinye... hurm... nie la manusia... tak penah puas ngan ape yg mereka ade...

Hampeh...~~~

Penat... ak nk p mandi.. bau bucuk dah nie.. makteh order PiZza Hut.. yippeee...!!! nasib baek... hahahahaha....


Daaaa....~~~










1 comments:

amalsalleh said...

sape soh ghajin sgt mkck wei..
kami ni pun awal2 da balik..hahahahaha :))
tp xpe pengalaman.. =p

Post a Comment

Followers

 
Header image by sabrinaeras @ Flickr